Księgowość

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,
  • prowadzenie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług (VAT),
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • kompleksowa obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowym, sporządzanie i składanie deklaracji,
  • reprezentowanie przed Urzędem Skarbowym,
  • wyprowadzanie zaległości księgowych.

Obsługa kadrowa

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych,
  • sporządzanie list płac pracowników wraz z niezbędną dokumentacją,
  • prowadzenie rozliczeń z ZUS z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy oraz Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
  • sporządzanie kompletnej dokumentacji dla potrzeb ZUS z tytułu zgłoszeń oraz rozliczeń wraz ze stosownymi raportami dla pracowników,
  • prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu PDOF,
  • sporządzenie informacji rocznych dla pracowników PIT-11, PIT-8 itp.